Monday, July 2, 2012

Raja Buah


nampak comel kan ?


memang comel pun. rasa sayang je ha nak makan.
tapi ape boleh buat. kita manusia lemah. HAHA.
nafsu membuak buak. dan selamat lah beliau dalam perut.

tapi ni cerita weekend lepas. 
masa kat Bagan Serai. 
puas memang puas.
Alhamdulillah tak demam tak ape semua. 
:D

bukan ape. saje nak cerita bagaimana keadaan isi buah ni.
baca jangan sampai meleleh ayaq liuq weh !
HAHA.
isi dia takde la kuning2 sangat melambangkan dia tu raja buah.
tapi isi dia pergh habaq hang ! 
bijik dah la kecik. isi tebal. sekali kena lidah da macam kena renjatan elektrik.
dek kerana gas buah tu yang berkapasiti tinggi. tu teori aku je.
HEHEHE. 
memang puas hati ! 
;D

*kalau nak p la cari kat kedai, bgtau kriteria2 yang aku cakap tu. HAHA



No comments:

Post a Comment