Saturday, June 30, 2012

Bagan Serai



currently at Bagan Serai sekarang ni. rumah kak ngah. ermm. 
balik pun kejap je cuti weekend. 
ni pun tumpang kak yang dari Batu Pahat. 
balik nak tengok keadaan abah. erm. 
petang tadi dah bawak abah pegi scan kepala 
kat Colombia Hospital. 
dengar kata makin besar ketumbuhan yang ada. 
tapi keadaan abah still Alhamdulilah. makan semua oke.
tapi kat dalam siapa yang tahu kan. 
memang abah ni kuat orangnya. :') 
hari hari doa je yang aku mampu pohon untuk abah 
supaya sembuh seperti sedia kala.
memandangkan Ramadhan yang dah hampir. 
lepas tu nak Raya lagi. :'). 
semoga dengan izin Allah SWT abah sihat seperti dulu. 
aku rindu nak pergi solat tarawikh dengan abah. 
aku rindu nak dengar abah mengaji Al-Quran awal2 pagi.
aku rindu nak takbir raya dengan abah di pagi raya. 
Ya Allah. aku mohon padaMU. 
berikanlah kesempatan pada hamba mu yang lemah ini. 
AMIN. :|

No comments:

Post a Comment