Monday, February 14, 2011

Gathering Blogger Melaka .

ye ye kena marah . ye ye kena marah .
lima puluh sen . lima puluh sen . haha .
maaf kalian . iklan sebentar tadi ade kaitan dengan wajah saya yang tidak cukup tido .
sebenarnya amat teramat malas nak meng'apdet' blog ini .
sebab tengok jam dah pukul 9.00am .
pasti wifi dah sangkut2 kalau nak update time2 macam ni .
patutnya lepas subuh tadi dah on lappy .
tapi lepas solat subuh tadi amat lah mengantuk sesangat .
asal merepek panjang2 ni ? motif ?
saje nak bagi tau aku solat subuh pagi tadi .
=.=' . haha !

actually dalam entry aku yang baru-baru ni .
dah bagi tau tak nak join gathering blogger melaka atas sebab-sebab yang tertentu .
ade la sebab nye kan . hehe .
tapi tu la . manusia hanya mampu merancang TUHAN menentukan .
2 dia lagu starstrukk dah memecahkan gegendang telinga aku .
haha. makin rancak jari menaip . hehe .
aku bukannya hipokrit sebab cakap lain buat lain .
tapi cuma berubah fikiran disaat akhir .
sebab rasa macam rugi kalau tak gi kan .
dan memang tak rugi pun . :)

sabtu . pendaftaran pukul 11.30am sampai 12.30pm .
kata putus nak join aku baru buat jam 11.00am . haha .
terbaik la kau solehsunar. tapi itu la .
kelam kabut punya pasal . terlupa sudah pakaian tema .
biru + pink . ahaha . pink ? eeuuu .

stat2 moto . weng weng . 8minit da sampai .
dekat je an ? memang dekat pun .
sesampai je tengok ade la dalam 20 orang . ermm .
ramai yang xsampai lagi sebenarnya . lepak2 dulu .
register nama pas tu dapat nombor bertuah yang amat bertuah sekali .
12 ! =.=' .



2 dia gambar pakai baju 'BROADBAND RUINED MY LIFE' .
mana x kalut tunggu wifi je memanjang . hehe .

tepat pkul 12.30pm bermula aktiviti ice breaking .
perkenalan sesama blogger dengan cara memperkenalkan diri memasing di khalayak ramai . hehe . malu gila . sebab kebanyakan orang tu aku tak kenal .
tapi cool je la an . idung kasi up sikit . hehe .
baru semua orang nampak .



pas tu kul 1.00pm semua blogger tunjuk skill masing2 bermain bowling .
ni cek nak habaq mai . cek punya point no 2 tertinggi oke ? .
haha . 144++ tak silap aku . hihihi .
masa main ni macam2 gaya ada . sebab yang first time main pun ada .
tapi tak pe la . gelak tawa tu penting .
seronok sangat . lupa kejap masalah2 dalam kepala ni .


abes je permainan . semua bergerak ke Restoran Nasi Kandar Subaidah MITC Melaka .
makan2 disana . solat zohor then ade cabutan bertuah .
macam yang aku cakap tadi . no 12 memang cun sebab ari tu pun 12hb .



memang kena la kan . saya menang moto ! haha .
xde lah . ade la hadiah kecil-kecilan sebagai kenang-kenangan .

lastly sesi bergambar reramai . pas tu aku cabut . haha .
ade bola petang tu . tak leh nak follow aktiviti2 lain dorg .
bola mende ? balik2 je buat taik mata terus .
ahahaha . agak kuang ajo di situ .


kehadiran yang dicatatkan menjangkaui dari batasan . haha .
ade la dalam 60++ tak silap aku .
ramai kan ? memang la meriah .
gambor reramai ni teman curik dari blogger nurulchumel . hihi .
mintak izin ye nenek cucu copy gambar . hehe !

peace .

7 comments:

Nrzkh said...

terbauk lah gambar aku ada haha :)

Sarah and Faiz said...

eh eh.
tgk la sape yg bg nombor bertuah uh kan.. kan..
hahahha

solehsunar said...

gambar kau memang ade la yaya . :P

solehsunar said...

ko ke bagi no 2 kat aku sara ? haha . mekasih2.. :P

cimi said...

haha. hi jiran bowling yg maen bowling dgn "kewl". sile aja saye maen bowling.

solehsunar said...

cik cimi ! wakaka . sejam sepuloh hengget je .:P

Nizam said...

wah,ramai gak eh...

Post a Comment