Thursday, October 7, 2010

suratkhabar lama .

rasa-rasa macam aku ni dah tak tau ape dah yang berlaku di sekitar aku .
yela . suratkhabar da lama kot tak sentuh .
harap nak baca suratkhabar online ? hurm .
bukak-bukak laptop je terus facebook .
dah tahap wajibulghunnah dah . hihi .

so hari ni masa balik dari kelas .
bukak-bukak pintu rumah , ternampak suratkhabar kat ruang tamu .
pikir-pikir tak kan suratkhabar lama sebab pagi tadi
masa keluar rumah xde pun aku tengok kat situ . hehe .

cite pasal pagi tadi . aku teringat muka felo . haha .
aku ni dah la lambat sudah nak ke kelas . keluar-keluar bilik .
hah ! felo masuk . cis .
katanya " awak nak ke kelas ? "
aku : " yea . tak kan nak balik kampung kot "
felo : " ouh . tunggu kejap yea "
aku : " asal lak ? "
fello : " tolong susun kasut ni , buang sampah ni , tutup kipas ni , "
aku " adoai . " (dalam hati je suma dialog aku 2)
hahaha . kasi panas line je kan .
tapi tak pela .
berbalik pada kisah tadi .

belek-belek . oohh . hari ni punya suratkhabar der .
ape lagi . usya kiri usya kanan .
zuupp . rembat suratkhabar masuk bilik pas tu kunci pintu . lalalala .
HAK MILIK KEKAL .

siap-siap semua urusan peribadi . salin baju + mandi + solat .
dapatlah baring-baring akhirnya .
mulalah selak-selak suratkhabar yang terpampang tajuk dia besar punya kat depan .
BERITA HAIRAN .
hehe .

selak punya selak punya selak . sampai sisipan khas dalam suratkhabar ni .
VARSITI . menarik jugak .
ade cerita-cerita terbaru tentang aktiviti-aktiviti di universiti dalam negara .
lepas tu mata aku tertumpu pada satu bahagian ni .
terpampang nama UTEM . wahh . best ni .
aku tengok gambar je . ahaha . malas nak baca isi .
so ? korang pun tengok gambar dah la ek . hihi .



ni pasal ciptaan penyelidik UTEM yang menghasilkan Mesin Wuduk Automatik .



yang ni pulak pasal Formula Varsiti yang ala-ala formula 1 . hehe .
dengar cerita banyak jugak penyertaan dari universiti-universiti yang lain .
best ni kalau pi tengok . huhu .


sedang enak membaca suratkhabar .
sedar-sedar dah pukul 6 . mak ai .tertidur rupanya aku ni .
itu la penangan suratkhabar yang lama aku tak baca . hehe .
harap-harap esok ade lagi . lalala .
adios .


No comments:

Post a Comment