Thursday, October 7, 2010

anda TERBAIK ?



ANDA MEMANG TERBAIK .

itu yang first sekali aku nak bagi tau . hehe .
kenapa anda terbaik ?
sebab anda cekap . pantas . efisien . dan kreatif serta inovatif . haha .
bukan kearah yang baik aku rasa . tapi ke arah yang aku rasa juga bukan tak baik .
ha? macam mana ye tu ?
aku pun sendiri pun tertanya-tanya sebab sekarang ni aku pun dalam keadaan
yang terpinga-pinga sambil kepala otak ni dipenuhi
dengan seribu persoalan .
nasib baik tadi dinner ade melantak sikit otak-otak makcik tu jual .
boleh tahan . hahaha .

kenapa TERBAIK ?
sebab pada asalannya diri anda sememangnya bersalah .
tetapi anda mampu mengubah keadaan tersebut menjadi terbalik kepada tidak bersalah .
malah membiar dan membuatkan orang lain yang tidak bersalah pula berasa bersalah
dengan tindakan yang anda ambil .
itulah situasi yang sedang aku hadapi .
dan dari keadaan itu menyebabkan keegoan aku sedikit tercalar
sebab kena mintak maaf dalam keadaan aku sendiri tertanya-tanya
ape punca aku mintak maaf ni . tapi tak pe .
demi nak memulihkan keadaan . ape boleh buat .
kadang-kadang kita sendiri tak dapat menduga sesuatu
perbuatan kita tu indah ke tak di mata orang walaupun
kita sendiri senang dengan keadaan tersebut .
sebab tu lah aku tabik orang macam ni .
memang TERBAIK gua cakap lu .
mungkin dengan cara ni je nak kembalikan rasa bersalah ni pada orang tu .
itu pun kalau berkesan .
kalau tak . ape kan daya . huhu .
redha !

itulah serba sedikit kisah perangai orang-orang sekarang .
yang penting kita sendiri perlu bijak dan pandai untuk menghadapi setiap situasi kerana apa ?
kerana jika tidak anda pasti terjerat
malah setiap tindakan yang anda ambil pasti memakan diri anda sendiri .

sekarang ?

kisah si baju lab . haha . ape kejadahnya semua ini ? kih3.
lab session dah habis kot . tapi baju lab baru nak dapat . ish3 .
selama ni aku buat eksperimen tanpa sebarang perlindungan keselamatan pun . lalalala .
tapi tak pe . masih puas ati .
sebab ?
dapat-dapat baju je .
bukak .
pakai .
amik gambar ramai-ramai ! haha .
ok la kan ?





dah habis .
lipat-lipat .
masuk beg .
bawak balik .
alamatnya semester depan la baru bukak balik . hihi .
adios .

No comments:

Post a Comment