Friday, December 21, 2012

jom balik !

5.55AM
*pakai headphone*
#np - Tak Akan Melupakanmu by Radja

Kehkehkeh. 
sebenarnya baru balik dari Ayub Bistro 24Jam tu. 
selamat dah masuk perut ni roti telur bawang dengan kopi o suam.
mana tak lapar, dah tak tido. kalau tido tu lain la cerita kan. tak rasa lapar. 

kenapa tak tido? 
hhmmm. baru je siapkan semua semua semua benda alah yang nak kena submit.
dah pulak malam tadi baru je lepas Test 2 Comm Principle. kelautttt.
Kahkahkah. entah la. ini pun baru je siap mengarut pom pang dalam buku log koko ni.
itu pun nak kena hantar esok jugak tu.
dah pulak semalam punya lab tak buat lagi short report. selamat aku ni keje tak banyak sangat.
boleh la buatkan. sebabkan dua lagi partner sibuk dengan assignment lain. 

sebenarnya pagi nanti kak ngah abang ngah mak n anak anak buah nak datang.
datang sebab jemput aku balik Perak la berooo. hewhewhew.
sebabnya esok dah start cuti study week bagi orang yang dah settle assignment macam aku ni.
bagus kan? Kahkahkah. 

berapa lama nak lepak kat kampung tu belum ada kata putus. 
kalau rasa ak duduk seminggu pun boleh.
3 4 hari pun boleh. tapi balik pun bawak buku ok. bukan balik kosong melenggang. 
macam orang kata sambil menyelam tu minum air. kan?

6.03AM
sebenarnya tunggu 6.30AM ni. ade awek nak kejutkan aku bangun tido. haha.
tapi ingat nak subuh siap siap pastu mesej je la cakap aku dah subuh.
rasa kesian la pulak mintak tolong dia kejutkan. hhmmm
tapi biarlah. haha. baru rasa macam manja sikit ade orang kejut. hiks

dah dah. tepi tepi aku ak bentang sejadah. 
 

No comments:

Post a Comment