Sunday, May 8, 2011

solehsunar ?


solehsunar ?
yeah ! solehsunar kembali . hehe . :)

assalamualaikum wbt .

alhamdulillah selesai sudah final exam tuk semester kedua
yang juga penghabisan untuk tahun pertama .
selamat datang kepada tahun dua yang nuhhhh lambat lagi . ahaha .
bulan 9 habaq hang . hee .

ni pulak post pertama pas final exam . hehe .
macam biasa . paper final ?
ada puas hati . ada tak puas hati . tension2 .

tension punya pasal nak p la angkat barang an nk bagi hilang tension.

aku : bro . barang ade barang ?
bro : ade2 . baik punya ni dik .
aku : cantik ah tu . barang ape bro ?
bro : barang lepas usah dikenang . haha

panas je aku kena game ngan brader tu . hihi .
saje la melawak . xde aih sampai nk angkat2 barang ni .
kita orang ada iman . :) .
kalau serabut cari sejadah . doa banyak2 .
insyaAllah tenang . amin . :)

setakat mana anda usaha . hasilnya pun pasti berbaloi setakat mana yang anda berusaha .
kalau lebih , lebih la kita dapat . dan sebaliknya .

sekarang ni ?
AHAD 5.45 am .
aku berkain pelikat . berbaju t-shirt .
kedengaran kipas menjerit dengan kelajuan laju paling out .
dan kelihatan dollah si roomate aku leka dengan PES2011 nya .

saje la sementara nk tunggu subuh kan .
kang kalau aku tido memang asar baru bangun .
pas tu pakej punya qadho . 3 in 1 .
macam penah je ? hihi . sshh !

tadi balik pun dah lewat . maklum la . paper last malam tadi .
abes pun 11.45pm . ape punya gila la an punya pulun smpai wat exam time2 cam 2 .
dorg bukan taw . dari stat pukul 8.45 tu dah berapa kali perut aku bunyi .
erghh . bunyi katak ade . ketaapi ade .
sabor je la !




abes paper je terus ke umbai .
salah satu tempat spesel kat melaka yang terkenal dgn ikan2 bakarnya .
perghh . layan2 !
tong2 ngan 5 kepala geng2 ni . dapat la siakap 3 rasa ngan siakap bakar .
pas tu sotong goreng . lagi ape ntah tadi aku pn da lupa .
nanti nk cek dalam perut . tu pun kalau ade lagi .
sebab tadi baru lepas melabur . hehe .

ermm..dah jauh melalut ni . jum lah .
azan dah tu . solat2 .

* rindukan si budak kecik . mesti tgh tigo lagi .
esok kan cuti . tak sekolah . hehe .
tapi kang 6.00am mesti sampai mesej kejut bgn subuh .
hee . tunggu neh !

tata ~~



6 comments:

emiezaty said...

bila nak bawak adek pegi sna plak?

solehsunar said...

hehe..datang je..:)

NUR YAYAH said...

pegi umbai tak ajak kitorang punnnnnnnn ! ;Dq

AimanAriffin said...

yay u're back haha best ah baca ur blog. bestnye dah cuti!

solehsunar said...

yayah : haha..xdirancang pn nk pegi..:)

solehsunar said...

aiman : haha..cuti 4bulan bro..memang makan tido la keje nya..:)

Post a Comment