Friday, February 18, 2011

Pilihan Raya Kampus .

salam subuh . heee .
lambat ye ekau tido ari ni soleh ?
dah nak subuh pun . biasa la .
study sikit2 . pas subuh kang tido la tak hengat pun .
tak de orang nak kacau .
lagipun esok cuti raya cina . haha !
lemak lah kau ari2 nak cuti raya cina . hehe .
esok tak de kelas sebenarnya . =.=' .

ari ni tak sempat lak nak jejalan kat blog media kampus .
nak tawu jugak kan perkembangan semasa di kampus .
aku ni bukan jenis gi nganga mulut depan papan kenyataan pas tu baca ape yang dorg lekat kat situ . hehe . malas2 . jadi angin subuh ni lain sikit . hehe .
ingat nak ganti media kampus sat @ jap .

ape yang tengah hangat kat kampus2 sekarang ? boleh kata semua U la kan .
yeke ? yela !
semalam aku ade baca paper . semua U nak adakan PRK .
ape tu ? PKR aku taw la kan !
PRK tu Pilihan Raya Kampus . hehe .
satu medan yang digunakan sekarang bagi memilih calon yang layak untuk memegang kerusi Majlis Perwakilan Pelajar . ouh !

kat UTEM contohnya . ececeh . UTEM jugak contohnya . hehe .
poster gambar calon dah digantung dimerata-rata aku tengok .



salah satu cara untuk memperkenalkan calon ni . tapi itu la .
nak gantung kat mana tu biar strategik .
aku terpkir gak . asal xgantung kat toilet ?
tengah duduk melabur tu bila angkat kepala je nampak muka ekau . " undilah saya " .
haha .
jadi lekat la kat toilet sama .

bukan setakat gambar2 calon je . menifesto2 pun ade dilekat jugak .
benda ni lebih kurang janji2 la .
ape janji calon2 ni pada pelajar jika dorg terpilih . time ni la mulut nak manis je keje . hehe .
tapi kalau dapat terlaksana janji2 tu Alhamdulillah la kan .

nak jadikan cerita . alkisah tersebut seorang pelajar ni .
hajat nak menjadi calon tidak kesampaian .
1st stage dah kena terajang bergolek-golek . ahaha ! ape hal ? mane demokrasi ?
hahaha . ni ha profile dia beserta menifesto2 beliau .




UNDILAH SAYA !
V for VENDETTA !


menifesto2 beliau .

1. memperjuangkan kelas dan tutorial secara online . xpayah susah2 g kelas.
2. memperjuangkan perkhidmatan keretapi laju ke kampus .
3. memperjuangkan hak mendapat soalan yang senang ketika final exam.
4. memperjuangkan water cooler yang berisi air coke serta 100plus bagi pelajar.
5. memperjuangkan hak bermain game fesbuk di kampus . jangan block game fesbuk .
6. memperjuangkan penggunaan stadium U secara percuma bila-bila masa .


ha . tu la dia orangnya . tapi xde rezeki beliau kali ni .
masalah yang dihadapi beliau adalah tidak dapat mendaftar sebagai calon kerana menggunakan nama samaran . nak low profile katanya . hihi .

tadi Vendetta ade anta mesej kat solehsunar tadi . ni pesan beliau .

" pesanan saya untuk calon2 yang berjaya nanti . jalankan tugas sebaik mungkin dan tunaikan
janji2 anda . walaupun saya tidak layak bertanding tapi saya akan bergerak secara underground . ingat ! jika anda memungkiri janji . bersedia untuk digulingkan .
V for Vendetta akan menuntut
janji "

ni pesan solehsunar lak .
" nak undi undilah awek2 cun saje ! " hahaha .

dah la merepek . ngantuk suda . zzzzzzzz .

peace !

7 comments:

azilah othman said...

aku undi ko!!
one person like~
HAHA!!
menifesto ko terBAEK!!!

Fyka said...

hahahahaha MANIFESTO terbaik la soleh..

solehsunar said...

hehe..tapi dorg xsuka aku..masalah kan ?

Nurfazilah Cipa said...

undi2..:)
ni cipa bwk awrd tok awk..amek tau!

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

Anonymous said...

errrr!!!
sy baru jewk letak jawatan!hahaha
DENGAN INI, SECARA RASMINYA SAYA BUKAN LAGI..
http://jantankeparat.blogspot.com/
PELANCONG INDONESIA KE MALAYSIA BERTAMBAH
http://jantankeparatii.blogspot.com/

nuru akmal salam said...

XXXXXXXXXXX..2 semua tok ko..bpa bnyak 2 kira niri la..hahaha..
pnya la nk bg ko mnang..hahhaa..
sempoii bangat la (=

nuru akmal salam said...

XXXXXXXXXXX..2 semua tok ko..bpa bnyak 2 kira niri la..hahaha..
pnya la nk bg ko mnang..hahhaa..
sempoii bangat la (=

Post a Comment