Saturday, February 12, 2011

BENC FC (FKEKK) vc BENfo (FKM)


salam sabtu .
hari ni hari sabtu . hari tido sedunia .
memang kalau dah tido tak hengat ape dah ha .
ni pun ape mimpi ntah aku bangun agak awal .
awal ? pkul 10.30 am . awal la kan .
=.=' . haha !


sepatutnya hari ni ade gathering blogger2 area MELAKA .
tapi rasa macam belum layak lagi nak menonjolkan diri kedepan .
ceeewaah ! haha .
yela . dorg yang gi sana tu . follower mak eh . beribu riban .
aku ni ciput je pun . entry pun merapu-rapu je selalu .
so . tak payah pergi . duduk umah diam-diam .


actually masih letih . kaki pun ade kejang sana sini lagi .
yela . sebab petang semalam ade friendly match .
hoho . ape cite ? ni mai abang nak cerita .



tawu kan sebelum ni ade cuti seminggu . seminggu saje oke .
and dalam seminggu tu kalau nak diharapkan petang2 nak main bola memang harapan la .
hehe . asyik tido je kat umah .
pas tu abes cuti seminggu lagi tak main bola petang2 .
kot-kot la nak amik stamina ke . nak amik angin ke . harapan .
tup tup . management bagi tawu ade game petang jumaat .
haha . ramai-ramai gelak la jawabnya .


minit2 awal permainan memang mantap .
stamina ade lagi . lari sana sini . tackle sana sini . tanduk sana sini .
sampai pening2 kepala aku . silap2 boleh hilang ingatan sebab asyik tanduk bola je keje .
pas tu BENC FC score !!
huhu . 1-0 .


sampai 30 minit .
masing-masing berlari sambil lidah terjelir kat luar .
haha . faham-faham la .
semua mintak nyawa . nak nyawa . nak nyawa .
hehe . pancit . kekejangan . kepeningan . kemuntahan .
itu la akibat dari dua minggu tak de latihan .


aku ni dalam list sepatutnya top stricker .
tapi atas belas kasihan terhadap defender2 yang terjelir2 lidah tu .
aku turun posisi . defend kanan .
haha ! memang best .
dah nama pun defend . memang main kasar la . dush . dush . dush .


last2 game . kalah .
huhu . 3-1 .
tak dinafikan team satu lagi memang hebat .
permainan cantik . pemain berkualiti .
ngeh2 . poyo je . lain kali repeat la der . aku tak puas ati lagi .
keeper aku yang ala-ala khairul fahmi ni x baik lagi dia punya tangan .
hampa tunggu sat na .

. =.=' .

peace .


1 comment:

Post a Comment