Friday, December 17, 2010

air panas

semalam kot ?
ntah..
lupa dah aku ni..tapi dalam minggu ni jugak la.
hehe..xtaw nak watpe kat umah.
ikut la akak aku neh ngan family dia g air panas perubatan.
lokasi dekat Trong,Perak .


ramai jugak pengunjung2 masa tu.
ade yang rendam kaki.
ade yang mandi kolam renang.
ade yang duk berendam macam badak.
hahaha..air suma berpunca dari air panas tu.





cerita dia. air ni keluar dari bumi. macam air mata air jugak la. tapi panas gila2 !



selalu kita tengok air panas mesti berasap kan ?
air ni sikit pun xde asap. tapi panas dia. fuhh.. boleh tahan.



aku g rendam kaki je. sampai berpeluh2 macam mandi je.
tu baru rendam kaki je. kalau mandi terus cne ? haha.
tapi memang best la.
nampak je cacing-cacing dari tapak kaki keluar..
hahahaha.
tipu jek ! :)
ngeh2.

sape-sape yang terlalu kat kawasan ni. singgah-singgah la..best !
free kot ? aku xbayar pe pun ari 2. haha.





2 comments:

honeyvsbee said...

uihh orang sana ker? hehee..selalu balik umah mak tua p sana

solehsunar said...

yke..xlah..kampung kat taiping..ade sedara mara kat trong 2..:)

Post a Comment