Tuesday, May 10, 2011

panas


aip2 .
hari pertama di rumah sempena cuti panjang .
wahh . panas terik gila . huhu .
kalah Melaka cam ni . tapi Neraka menang lagi rasanya .
aku rasa la . sebab aku pun xpenah rasa lagi .
n rasa2 memang xnak rasa pun . hehe .

dalam panas-panas boleh lak selsema . pelik kan . -.-' .
setakat smpai tengahari ni da 3kali aku mandi . huhu .
malam tadi lagi la . ntah rasa macam tidur dalam air je .
sebab berpeluh sampai menitik2 . haha .
sebab durian ke ?

pagi tadi . bangun awal tu dah oke .
tapi bila dah pekena masakan bonda sampai tak ingat .
memang mengundang kemalasan selepas itu .
perut kenyang badan malas .
terus melingkaq macam ulaq sawa . hihi .

sesapa yang sakit2 tekak tu . byk2 la minum air masak .




kurang2kan air ais . memang la nikmat kalau panas2 kena air ais .
tapi ade jugak yang xelok nya . hehe . oke ?
tengok la sehari dua nanti baru nk update .
ingat nk bagi tips . tapi xde idea lagi . hehe .

tata~~


2 comments:

NUR YAYAH said...

apa aku kesah ? nak minum ais jugak :P

solehsunar said...

haha..suko hati ekau lah..:P

Post a Comment