Saturday, May 21, 2011

cuci-cuci ;D

assalamualaikum.
hai2. ape khabar hangpa semua hari sabtu ni ?
duk tak duk sat ja nk masuk hari ahad dah.
satgi la. satgi dah masuk hari ahad. :)

hari ni tak keja. amik mc. tangan luka. sob3.
lepak2 umah bagi lega sikit tangan ni.
dah esok pulak kena keja. cuti tuk esok tak diluluskan. ahaha !
keja kedai santan je pn. nk cuti macam keja besaq je kan.
tapi xpala. keja rilek ja. cuma pagi2 penat skit la.
petang2 dah leh rehat main futsal. malam2 p masjid. ;D

susah jugak kalau aku tak keja.
sebab boleh isytihar darurat kalau kedai santan tu tak bukak. haha.
mati terus kampung ni disebabkan satu kedai santan tu tak bukak.
semua org kuar wat demonstrasi minta santan. kah3.
kalau la jadi macam tu.
berapa punya femes si mamat hidung besaq ni.
kan ? kan ? ;)

so. ari ni xde keja. duk umah. mak abah kuar dating.
tinggal aku sorang2. ape lagi.
terlupa lak ade bini no 2 aku dalam umah ni. hihi.
bini no 1 ? lu pkir la sndiri. :) .
start la sesi cuci-cuci.
dah berhabuk sangat pc aku ni.
segala spesis labah-labah ada ni aku tgk.
xpela. slow2 kita cuci.



dah siap2 suma. terlintas ingat nk format terus. hihi.
sekali jalan la aku format pc ni.
terpaksa la abah puasa ari ni sehari tak pakai pc aku.
baru ja sat2 tadi siap. abah dah pakai pn 2.
puas hati katanya.
rasa fresh je pc tu. ahaha.
adik yg wat kan. ? ;)

oke la. nk tido dah.
esok bangun awal perah santan. :)
tata~~

No comments:

Post a Comment