Sunday, February 20, 2011

UTeM Cup 2011 . ( 1st match )

as salam .
sebenarnya tengah demam ni .
berat kepala . idung berair . kaki pun lenguh2 lagi ni .
tapi seronok punya pasal sebab game pagi tadi menang .
sebab tu tak sabar nak post neh ! hehe .

game start pukul 8.30am walaupun dalam jadual pukul 8.00am .
normal la tu kan ? hihi .
aku pun time baru nak start main baru tau nama team aku .
karut2 . =.=' . ahaha .
Kaki Bangku FC . tu la nama dia .

perlawanan pertama ni menentang KBKK FC .
ntah ape KBKK tu aku pun xtau . aku main 1st line .
pertahanan je pun . sebelah kanan .
tapi tu la main 9 sebelah kan . kena lari sana sini jugak .
tapi ari ni oke la . xde terjelir2 lidah . hihi .

keputusan .
Kaki Bangku FC ( ? ) vs ( 0 ) KBKK FC .

kemenangan yang agak besar tapi aku terpaksa merahsiakan keputusan tu .
ape orang cakap . main weapon ? senjata utama la .
kang orang lain curik2 lak tengok strategi team neh . hihi .



ha . lagi satu yang aku excited nya .
perlawanan tadi berlangsung kat stadium UTeM . pergh .
memang best gila la . xdapat digambarkan punya best tu .
memang padan la main pun cantik je .
hihi . oke la . nak g makan panadol sat .
=.=' . ubat lain xde ke ? euu .

nantikan perlawanan seterusnya ahad minggu depan jam 5.00pm .

peace !


No comments:

Post a Comment