Friday, January 7, 2011

seminggu

blurrpp ! alhamdulillah .
selamat dah ayam masak kunyit masuk dalam perut aku ni .
hari-hari ayam . hari-hari ayam .
dah macam ayam muka aku ni taw . ngeh2 .

hari ni jumaat . dah hampir seminggu aku kt melaka .
seminggu jugak la semester baru neh bukak .
hari ni best . xde kelas .
walaupun spatutnya ada ptg ni tp aku dh ayat baek pnya lect tu then terus dia cancel . haha .

cerita pasal semester baru ni .
amat2 lah beta gembira sebab dapat bilik nun bapak eh tingkat 3 . wawawawa .
sem lepas tingkat 1 je . sem ni naik dua anak tangga .
dua ke ?
aku kira punya la banyak aku menapak naik baru sampai pintu bilik taw .
isk3 . xsuka2 !


bukan suka2 TAK SUKA . ade sebab aku TAK SUKA ?
nah ! aku bg list . haha .

1 . aku ni ade masalah hilang ingatan sementara .
cth : bila turun tingkat bawah . aku serta merta terpikir aku dah kunci pintu bilik ke belum . argh ! mula la nak kena menapak naik balik .
sampai2 bilik tgk kunci je ! urghh ! geram2 .

2. wifi kat tingkat 3 tuh mak eh punya la lemah signal dia .
lagi la aku xsuka . dah la aku xde bb . sob3 . bkn xnak beli .
nk kumpul duit sbb nk g honeymoon kat langkawi . ooppps ! haha . sshhh ! .
so jarang la pesbuk2 juga belog2 eh . hihi

3 . taw kan aku ni kaki futsal . pas 2 bila balik main futsal .
lenguh2 peha . lenguh2 kaki . lenguh2 punggung .
pas 2 nak naik bilik ? urghhh .
nanges2 merangkak naik tangga la jawabnya .

4. aku dah jadi malas nk g mana2 dah skg ni .
bila dh naik bilik . harapan la nk turun balik . haha
nk turun lepak mamak pn da malas . wuwuwu .
melainkan ade game MU .
itu wajibulghunnah . keh3 .

5. sejuk macam kat kutub utara dah . kipas memang xbukak malam2 . haha .
angin pantai datang serbu kt tingkap malam2.



tapi dalam2 TAK SUKA tu ade jugak bnda aku SUKA an .
nah ! ade list jgk . haha .


1. roomate saya nama dollah ! haha . abdullah si budak sarawak .
sebab saya dah tua dan dia budak2 . sape kena buli ? yes2 . hehe .

2. housemate saya ijat dan apis . dua2 ex PUO .
rapat jugak . hihi .

3. langsir bilik aku gelap . tengahari pn rasa macam 4 pagi .
so ? bangun tido kul bpe ? haha . malu la nk gtaw . hihi .

4. disebabkan bilik aku atas dan agak kebelakang . haha .
kong la segala bagai aktiviti kolej . hahaha . jahat2 .
xde nye felo nk serbu bilik aku . xlarat dia nk naik tingkat atas ni . kah3 .

5. bilik aku xde nyamuk !


oke . itu lah ceritanya .
ingat sem depan nk apply jadi felo .
best jgk . haha .

calo beteh .

No comments:

Post a Comment