Sunday, December 12, 2010

pagi buta


ahad . 3.30 am .
haha. baru balek je neh dari kedai tempat berkumpul manusia2 yang minat akan bola sepak.
masalahnya aku neh balek pagi buta ngan berbaju melayunya. xke pelik si solehsunar ni.
yela. aku kuar mgrib. g surau dlu. settle pa pe yg ptut. pas tu baru g terus tengok bola.
tapi pesanan mak xdilupakan.

1. gobes sebijik.
2. cabai kering 200 gram
3. sabun dettol.

dah beli smua2 ni. berangkat ke kedai. malas uh nk balik rumah. sebab ? kalau dah balik harapan abah nk bagi keluar balik. haha. so. jalan terbaik xyah balik dulu. abes bola baru balik.

MU xde game pun malam ni. saje g tengok2 team lain pnya game. ade la beberapa kerat fans Liverpool td. kah3. aku lak bila tgk dah ramai sokong liverpool.aku pun mesti sokong lawannya. hehe.



saje la bg panas. baru leh bising2 lawan mulut. aku nak tak nak terpaksa jadi macam benda kat atas ni..haha..RED DEVIL. tengok2 Liverpool kalah lak td. perghh.
lagi panas dorg tu..haha..puas2. :)

pelbagai lah reaksi dapat dilihat. macam2 ada. nangis guling2 pun ade. fanatik sungguh.


tapi aku xde la minum benda2 kat atas ni. aku order teh tarik mamak je..hehehe..:)



balik2 umah dah gelap. seb bek ade bawak kunci umah. kalo x tido dalam keta lah jawabnya.
jom lah tido. ngantuk dah ni.
nite ~~

No comments:

Post a Comment