Monday, December 13, 2010

Manchester United vs Arsenal



VS


hehe..sungguh..
sungguh aku berpuas ati dengan keputusan perlawanan antara chelsea dan tottenham pagi tadi. hehe. seri der. sian lak aku tgk drogba tu. sepak penalti xmasuk an. kih3.
memang 'pengkaq' kaki dia..haha..xpe2..
malam ni ayuh2 tengok perlawanan tumpuan minggu ini.
perlawanan yang melibatkan kelab yang aku suka sangat-sangat.
MANCHESTER UNITED !
hehe..yang mana mereka ini akan menentang pasukan yang tidak kurang hebatnya tapi rasa-rasa xhebat mana pun. ngeh2..
itulah Arsengal . eh2 silap. Arsenal la..

tapi game start kul 4 a.m esok.
alamatnya pas subuh la baru leh tido..xpe2..bukan slalu an..
mmbe2 ade sebagai penyeri di pagi hari..hehe..:)..
jum2 layan nanti..dan sudah pasti baju MU akan melekat di badan.
go go MU .

2 comments:

iZS said...

Pas chelsea,aku sokong MU.
tp sbb ko MU kan,
so aku Arsenal r.
okey?
wakkakaka :p

solehsunar said...

haha..okeh2..aku xde hal der..:P

Post a Comment