Friday, September 17, 2010

harapan .


sekarang ni hanya mampu berdoa . agar jodoh tu ada .
walaupun kadang2 terasa macam aku ni melukut di tepi gantang . tp ape kan daya .
aku perlu teruskan ape yg dah aku mulakan .
ak bkn jenis yang suka berpatah balik dlm satu perkara sbb aku pn ada perasaan yg perlu aku jaga .
aku tak boleh nak tipu lagi hati ini . dah x boleh nk berlagak cool konon2 lelaki ni ape ada hal .
petik jari 10 org yg datang . 100% ak dh letak harapan pd dia .
kadang2 terpikir jgk kenapa terlalu awal ak mengharap sesuatu bnda yg ak sndiri belum pasti bila aku akan dapat .
tp ntah la . bodoh ke aku ? hurmm .
mungkin perasaan syg 2 terlalu tebal yg buatkan aku jd mcm ni .
xpela soleh . alang2 menyelup perkasam , biar sampai ke pangkal lengan .
skurang2nya aku da berusaha kn . biar la dia tentukan jalan yg dia nak .
harap2 ape yg dia pilih 2 akn memberi kebahagiaan pd dia .
tp aku pn berharap sgt dpt berkongsi kebahagiaan tu .
ak nk jd pemberi smgt pd saat dia perlukan bimbingan .
aku nk gembirakan dia . ak nk jaga hati dia . ak nk jd pemujuk di saat dia bersedih .
tp .. mampukah aku ?
masih ade ke peluang tuk aku ?
cerah ke hrapan tuk aku ?
masih ada ke suma 2 .

5 comments:

ejea said...

Setiap makhluk diats dunia yg fana ini ALLAh m'ciptakan scara berpasangan...smada lawa@comel@cantik@kaya@miskin@jahat@baik...mcm2 ada,he3...smada kte sdar@x ttg khdiran nyer..smada dkat @ jauh ngan kite...sbarlah n brusahalah..:),


"Sesungguhnya penantian ini satu seksaan yang mengguris hati hingga luka"..

solehsunar said...

insyaAllah . Allah dah tulis semua nya . hanya menanti ape yg ditentukan . sabar dan redha..:)

izs said...

InsyaAllah sentiasa ade. :)
Yg pnting ko tuh, jgn nakal2 taw. Hee
Aku doakan kebahagiaan korg yek. AMIN! :)

solehsunar said...

korang ? ape mksud korang di situ liza weh ! dush3..haha..:):)..
thx liza..ko la shbat aku yg ngek ? ;)..hihi

Anonymous said...

it was..n i was too late..

Post a Comment