Sunday, December 13, 2009

Tanjung Rambutan


Assalamualaikum

ermm..final aku ade lg 2 paper..hari isnin..tp ri ni ari sbtu..awal ag kn..hihi..:)..tgh2 lepak kt ruang tamu trlintas kt otak aku neh..ade ape eh kt tanjung rambutan 2..xjauh dari umah aku ni..tp jarang g jejalan sna..yela..pe yg ada..wad gila ade r..hehe..cte psl wad gila ni..ade le lecturer ak ckp..nma dia rhsia la..:)..ye ckp spe yg duk area2 tnjung rambutan ni nti lma2 akn ada effect jgk la..hahaha..btol ka? tp mcm btoi ja..ak ade la kwn ngan org2 kt cni..da x btul mcm org dlm wad 2..:)..haha..dah la..nti ada org terasa..mati aku kna cucuk..kih3..:)..

jadi ak dh set nk g ronda2 ptg kang..sorang2 pon jadi la..hehe..
ak tgk cuaca memg cntek sgt2..pas 2 nk taw ak jumpa k pe? ni ha..kt bwh ni...


ni intro baru..hehe..pas 2 jalan2 depan lg..ak nmpk matahari seketul2..fuhh..Subhanallah..ak x terkata pa pe..memg cantek sgt..:)





pas 2 ak jalan2 lg..smpi la nmpk matahari nk terbenam dan malam pon dtg..:)






wassalam..

© 2009 solehsunar | All Right Reserved

2 comments:

gila macam soleh said...

halo kawan...
mana pigi misi pggil masuk wad makan ubat...
da pi amek gambar masuk la blik...

solehsunar said...

haiya..nti r..gua mau jalan2 dlu..:D

Post a Comment