Monday, November 23, 2009

Intel Kulim Malaysia

Assalamualaikum...:)
dah lma x update neh..hehe..tade bahan n aktiviti..ermm..skg ni ade bhn baru leh update..pg td aku n beberapa student yg amik modul CMOS pergi wat lawatan ke Intel Kulim,Malaysia..bersama 2 org pensyarah pengiring..kami bertolak dari PUO pd jam 6.30am..melalui lebuhraya utara selatan dan exit di persimpangan Bandar Bahru..dalam hati aku ni xsbar2 nk smpi..hihi..yela..pulang ke tmpt ak intern dlu..hihi..msa sem4 dulu2..:)..kira ak taw ckit la tmpt2 ni..nk jadik tourist guide pon tade hal..kih3..smpi di destinasi pada pkul 9.00am..smpat jgk la ak jadik tukang telunjuk jalan..aduhh..smpi2 je kami disambut oleh ex-manager aku..En.Azam..snyum meleret aku bila salam ngan dia..dia pon cam aku lg..:)..pas 2 ade dua org snior aku msa intern dlu..dorg ni dlu pon ex-student PUO..kmi trus dibawa ke training room..no bpe blik ni ak xingt..tp kt level 2 la..smpat jgk smbg2 ngan snior smbil brjalan..dduk lbih kurang 10mnit..agenda bermula..xmo cite..tgk gmbr sudah..:)




ak sempat jumpa dgn supervisor aku dlu..
Mr LM..huhu..2 ha gmbr ak sedang berdiskusi..:)..dia tnya psl software kt poli..dorg nk kasi software baru akn dtg..best2..tp yg dak skg xsmpt nk pkai la..ak da pkai da msa prktikal dlu..hihi..





yang bestnye..ak smpt jmpa dgn senior2 lain..wlupun trpksa berlari2 dgn zup..dia yg kna tinggal blkg..hihi..kjar msa..ermm..srius xpuas smbg ngan dorg..erm..xpela..dkat je
kulim ni ngan umah aku..nmpk x pic signboard mse nk blik tu..kalo perasan ade arah nk g selama..huhu..rsa2 nk belok je ke situ..boleh smpi umah ak trus n tido..hihi..tp dorg trus ke ipoh..huh!..bosan2..
wasalam..

© 2009 solehsunar | All Right Reserved

No comments:

Post a Comment